Tolkat!

Heej bloggen!

Nu är det jag Emie som bloggar... Det var ju rätt länge sen sist så det blir kanske ett litet långt inlägg...!

Men iallafall idag har jag tolkat på min med ryttar häst Thure (Spirit of Dito) tsm med en tjej so heter Madde! Ni kanske inte vet vad tolka är så jag berättar: Det är när man åker skidor bakom hästen. Vi hade jätte kul! Båda trillade två gånger var... Och Thure, han blev så glad satt han började bocka och ha sig när Madde åkte bakom så hon flög upp och ner....

Men nu måste jag lämmna över datan till min jobbiga lillebror Hugo som sitter här och tjatar om att han vill ha den!!!!!!!!!!!!
Här kmr lite bilder ;)
     

Kramis Emie <3

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback