hello everybody !!!

Hejsan allihopa !!
Nu äre jag ( Linnie ) som gör ett inlägg!!
Just nu övar jag på engelska och so, och så kollar jag på bilderna jag tog idag i skolan....
Ja ni ska få se dom senare men nu , vad jag och ollie gjort idag i skolan...  Vi hade idrott i skolan och vi körde handboll då . Jag tyckte det var kul att köra handboll och tror att ollie också tyckte det !!  sen hade vi engelska och då läste vi om mat och så fick några i klassen spela upp en liten teeater av texten vi läste .... Senare åt vi lunch och  ja inte så mycket mer !! Men här är bilderna :
Ja det var några av bilderna !!
Hej då allihopa !!


Komentarer
Postat av: Majja

Läser eran blogg varje dag!

2012-01-21 @ 20:05:00

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback