Heej!

Heej bloggen!!

Ja det var ju ett tag sen jag bloggade satt nu gör jag ett inlägg! Jag SKA bli mkt bättre på att uppdatera här på denna blogg, nu när jag tagit en blogg pause på min andra!



Idag var jag på akuten, ta det lungt det var iget farligt... Men igår trilla jag av en häst och då fick jag massa bommar och saker över mig elr snarare min fot, satt åkte in till akuten (eftersom inget annat har öppet) och där fick jag sitta och vänta i en timme sen skulle hon prata och klämma på min fot jätte länge san satt jag yttligare en halvtimme i ett vänt rum för att min fot skulle rönkas... Sen gick vi tillbaka till det andra vänt rummet och satt där i en kvart sen ropade de upp mitt namn och sa att de ville ta nåra bilder till på min fot och då fick jag vänta i tjugo minuter till innan de rönkade vidare... Sen gick vi tillbaka (igen) och fick sitta i väntrummet 45 minuter till!! Sen kom de och sa att det bara var nåra mjuka delar som det hänt nåt med!! Kul efter över två timmars väntan får man reda på att det inte var nåt farligt!!!! Lite snabbare kunde det väll ha gått??? Men det är nog bara jag som är otålig elr?? Men ska göra läxan nu så Hejdå!


Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback