Bilder !!!

Hejsan alla !!
Nu är jag (linnie) här och bloggar lite .....
Idag har jag fotat massa men jag har inte fotat utomhus tyvär men det kanske kommer bilder på det senare ikväll !!
Men just nu gör jag idrotts läxa typ .... Och ikväll kommer jag väll mysa med familjen och det tror jag dom anndra zingo medlämarna också kommer göra !!
Imorron är det ju söndag och då är det ju träning och jag tror vi kommer köra fria hopp :) men jag tror inte jag kan gå eftersom jag är lite sjuk :(
Nu ska jag fortsätta med läxorna !!
Hoppas ni gillar vår blogg !!

Komentarer
Postat av: sara

jaaag älskar den!!

2012-01-28 @ 17:37:29
Postat av: Emie

Super söta smiley och Linnie ;)

2012-01-30 @ 13:14:36
URL: http://ziingogirls.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback