Linnie här ....

Vet att det va ett tag sen jag bloggade sist men jag ska bli bättre på att uppdatera här .
Vaknade kl :11:05 idag av att min lillebror kastade kuddar i mitt ansikte och nästan kvävde mig ...
efter det gick jag upp och åt frukost , fotade lite , spela lite wii och nu är jag här och ska snart äta lunch :)
Har inga speciella planer för idag så jag får se vad jag hittar på .
Ses kanske senare :)
Fotograf ; Linnéa Östling / Linnie      * Jag *   --------- Ljus lykta --------
Vet att det va ett tag sen jag bloggade sist men jag ska bli bättre på att uppdatera här .
Vaknade kl :11:05 idag av att min lillebror kastade kuddar i mitt ansikte och nästan kvävde mig ...
efter det gick jag upp och åt frukost , fotade lite , spela lite wii och nu är jag här och ska snart äta lunch :)
Har inga speciella planer för idag så jag får se vad jag hittar på .
Ses kanske senare :)

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback