Love is like war, Easy to begin but hard to end

Heej bloggen!

Idag var jag hemma igen :( Men imorron ska jag gå!!:) Evve och jag har suttit och skypat i ca. 7 timmar nu!! Helt otroligt tråkigt vi har!! ;) Men jag har börjat spela msp (MovieStarPlanet) igen så nu är min dator supermegaduper seg!! Men jag heter Elita123 men min kompis och jag delar på en gubbe som heter Nita02 :):)<3..... Imorron är dt träning och då åker jag direkt hem till Ollie... Sen packar hon sina saker oxå ocker vi till träningen sen blir det pizza och en ziingomysig kväll!!:) Och sen på lördagen åker vi till Bamse gympan (asså som tränare då)!!:):):D Men nu ska jag fortsätta skyppa med Evve :):):):):):):):):):):)
Evve till vänster(Tilda till höger)

KRAMIS EMIES!!!!!!!!!!!:D:D:D:):):):):)):):):)

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback