My day

Miss the summer.....
 
Var ni oxå insnöade idag? Jo det var jag iallafall.
Men jag tog mig till skolan iallafall. Sen när jag kom dit så var lektionerna inte riktgit som vanligt.... HAHA vi kollade på julkalendern... Men det vr väll kul. Sen innan lunch åkte jag och Agnes hem... elr hem och hem vi gic upp till buss håll platsen så stog vi o våänta på bussen... men ingen buss gick! Sen stanna det en kille med bil o frågade om vi ville ha skjuss till värmdö marknad. Såklart sa vi ja för det gick tydligen inge bussar på hela nacka och värmdö. sen så släppte han oss där oxå så stog vi där... :/ Men sen stanna det en anna människa o frågade om vi ville lifta så då sa vi ja gärna o fick skjuss dit vi skullee. Goa människor det finns!
Har bara varit hemma efter. Eller nee jag skämta bara... Jag skottade HELA uppfarten!! Den e 15x5 meter.... uwäh ingen gympa men styrke övning fick man iallafall haha.
 
Men somsagt ingen gympa, tråkigt nog :( Och inte på Söndag heller... Fattar inte vrf det inte e på söndag heller men ska dubbelkolla det med Sanna, Kattis eller Jonas sen.
My day in a text (heh). Puss //Emelie

Komentarer
Postat av: EMMAS!

fin bild:D
bara bra, sjdå?:)

2012-12-05 @ 20:09:04
URL: http://eemma.se/
Postat av: cassandra gigel

ha en bra kväll :D

2012-12-05 @ 20:22:51
URL: http://cassandras.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback