Filmen kommer...

Quindra 14/8-12
....troligtvis imorgon. Ledsen att vi dragti på det såhär men vi vill att den ska bli så bra som möjligt. Vi vill ju inte att ni ska behöva så ngt bara ihop satt lite snabbt. Men det var grej nr 1 av dett inlägg.
 
Nr 2
Grönan igår med hela familjen förutom Lukas. Och JAG är stolt "Tilt åkare" nu. Haha. Åkte allt på den äldre avdelnigen tror jag nog. Spökhuset Uhäää, Insane Wihoooo, Jetlane (s?) Snabbare, snabbare, SNABBARE, Kvasten aaahhhh!!!! Det låter för mkt från Magnus Uggla!!!! Haha. Ja Magnus Uggla var där så det var lite extra folk men det gick bra ändå mohahaha har nästan övervunnit min människofobi nu. Det var kul. Bilder kommmer imorgon och denna gång loooovar jag det. Ska även ut och fota då så ni får lite nya frächa bilder. Men nu film med bästa brorsan. Puss

Komentarer
Postat av: amanda

Hej! jag håller på att kolla igenom min bloglovin och undrar om du fortfarande följer mig? :)

Svar: Ja. Vardåra?
Z I N G O G I R L S

2012-08-19 @ 22:35:11
URL: http://liindstrand.blogg.se

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback