Kul lektion


Nu har jag precis kommit hem från ridlektionen. Vi hoppade och man fick rida barbacka om man ville. Som den knäppa männsika jag är så valde jag att rida brabacka (alltså utan sadel), på min favvo häst Navajo. Hon har en jätte hård ryggrad och skumpig galopp och trav. I stort sätt gick lektionen bra, jag flög inte av trots hennes bocksprång, snabba fart (hon är snabb som en race bil!) och ryckiga hopp, jag hoppade alla hinder i rätt ordning  och hon stanna bara en gång (för att jag bara satt där som om hon var en karussell häst). Jag blev nöjd med lektionen trots att mina byxor är helt vita i baken... men nästa ång ska jag fråga om ollie kan komma och fota lite (och då med sadel). Puss


Glöm inte anmäla er till "Veckans blogg" HÄÄR!

Komentarer
Postat av: Juni

Tack! Gör bara länkbyten ibland, men om du vill ha en länk i min blogg så ska du skicka in en idolbild eller idolvideo! :) allt bra? :)

2012-04-18 @ 20:13:00
URL: http://junicarlstoft.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback