Uteritt med Madde



(Bilderna tagna med Maddes mobil så de är lutade åt fel håll, jag vet...)

Nu har jag precis kommit hem från en hel galen uteritt med Madde och Madicken. Vi red som sagt ut och båda hästarna var jätte pigga, Thure (som jag rider) bockade som en liten galning och madicken var nog mer pigg framåt. Till slut när vi var borta vidd ett Hampes träsk såg vi att det var alldelles rött i munnen på Thure och när vi kollat lite på det (asså vad som hänt) så kom vi frm till att han bara bitit sig i tungan (det är därför tränset ser konstigt ut, vi flyttade tyglarna till sidostycket istället) men vi tog det ändå lungt och skrittade hela vägen hem.

Nu är jag hemma och ska äta nåt jätte gott, mums! Puss

Komentarer
Postat av: Madde

Meeeeeh >.< jag ser ut som en orm juu... :/ ;)

2012-04-22 @ 19:37:12
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: lissa

sv: tack ! vilken mysig blogg ni har.=)

2012-04-23 @ 11:53:46
URL: http://chaison.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback