Godmorgon - 16/4


Godmorgon!
Nu är det slut på påsklovet och skolan börjar igen. Vad tkr ni? själv tycker jag att det ska bli ganska kul att trääffa alla kompisar igen. Klockan är tio i åtta och jag e fortfarande hemma för.... våran skola börjar 20 över åtta yeeey! Så idag tog jag "sovmorgon" till halv åtta.


Idag (sry Ella) ska vi skicka påskägget för vi har fått lite problem med att skicka det innan, alla har inte kunnat och ja ni vet sånt som kan hända. Det kommer nog ett video inlägg idag nu när vi alla är samlade men vet inte riktigt för jag tror att vi direkt ska gå och posta det och sen till gympan men aja det kommer om det kommer. Men nu måste jag springa till bussen. Puss Emie

__________________________________________________
Glöm inte anmäla er till Veckans blogg HÄÄR!



Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback