Bad decisions make good stories


Nu har jag precis kommit hem efter att varit ute med nåra kompisar och gjort rent min kanins bur. Bilden blev lite dålig men eftersom jag inte orkade gå in och hämta kameran så blev det en snabb med mobilen. Det är ju påsklov nu, skööönt tkr jag. Men det kobbiga med lov är att de alltid går så snabbt! Tycker inte ni det? Men men man får väll njuta nu när det ändå är här. Vad ska ni göra på lovet? Själv ska jag och min familj åka ut till vårt landställe! Men nu blir det mat, pizza mums
xoxo Emie
_____________________________________________________________________________________________________

Komentarer
Postat av: Alexandra i friendship

Sv: Tack så jätte mycket och detsamma!!

2012-04-05 @ 20:05:13
URL: http://ffriendship.blogg.se/
Postat av: Johanna (^.^)

sv:tackså jätte mycket , detsamma :)

allt bra annars :)?

2012-04-05 @ 20:56:36
URL: http://onlyjojiz.blogg.se/

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback