Beware lest I bite you ... Or so I will not eat you up....

Heej bloggen!

Nu har jag sminkat min lillebror till en vampyr och hans kompis till en varulv. Följde de här "beskrivningarna"!


och



det blev ganska bra!
OBS!Det är inte dom på bilderna!
Det kommer kanske nån bild på min lillebror men vet inte om jag får lägga upp bilder på honom, på hans kompis får jag inte det iallafall:(
Här kommer förresten bilder på våra pumpor!
Min lillebrors!
Haha valde att göra en lite snällare i år!!

Haha orkade inte tände ljusen så det fick bli en lampa!




Haha här "dansar" jag ut ur köket!

Efter så mkt "träning",haha så blir man sugen på fika!




Oops att träffa kameran känns inte så bra, hehe

HAHA hittade en klänning från att jag var typ 4 år!



Peace on earth can not do well?
That dream is bulking too good to be true?

Kram Emie♥
Imorgon ska jag till badhuset och sen ska jag rida så jag kanske inte hinner göra nåt inlägg, så vi får väll hoppas att Ollie, Linnie elr Amie gör nåt!


Komentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg!

2011-11-08 @ 16:53:58
Postat av: Emie

tack, har du nån??

2011-11-09 @ 10:36:12
URL: http://www.ziingogirls.n.nu

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback