1000 saker

Heej bloggen!

Nu är det jag Emie som skriver. Det blev ingen cyckel tur idag för jag fick ont i halsen och fick lite huvudvärk, så Ollie och jag bestämde att vi avvaktade med den så att alla Zingo tjejer kan gå på "Sollentuna SUMMERCAMP 2011". Det blir inga bilder dom lägger jag upp när vi är tillbaka från lägret och då blir det bilder där ifrån också. Vi får väll se om det blir en tårttävling i repric men en sak är iallafall säker VI KOMMER HA MEGA KUL under de här sista dagarna på sommarlovet. Ollie kom bara förbi en sväng för att lämmna tillbaka min plånbok som jag glömde hehe. Näe nu kan jag inte skriva mer för nu ska jag börja packa, undra om jag kommer få plats med allt det här i två väskor:

Täcke

Luftmadrass (kmr jag & Ollie ha)

Kudde

Tandkräm & tandborste

Toffsar & hårbårste

Tränings dräkten

Tränings tightsen

Tränings skor

Ev.skydd (jag har benskydd Linnie & Amie har handledsskydd)

Handduk

Shampo, Balsam & tvål

Vanliga kläder
 
Mjukis overallen

Vanliga skor

Vattenflaska

Och såklart ZINGON!

Juste glömde en sak, sa jag verkligen "en" sak ja mena 1000 saker som jag inte orkar skriva upp!!


Kram Ollie & Emie

Komentarer

Komentera inlägget här:

Namn(obligatoriskt):
Lika lat som vi?

E-postadress: (only for us)

Din blogg/hemsidas adress:

Vad har du på hjärtat:
?
Trackback